Spółka NM V, do której należą gabinety fotodepilacji i fotoodmładzania no+vello, zadebiutowała na New Connect.
Debiut ma zapewnić firmie środki finansowe na realizację planów ekspansji w Niemczech, na Ukrainie oraz otwarcia kolejnych własnych salonów urody na terenie Polski. Za rozwój sieci u naszych wschodnich i zachodnich sąsiadów odpowiedzialna jest spółka akcyjna NMV, do której należą polskie, niemieckie i ukraińskie oddziały firmy.
– W pierwszym kwartale 2012 roku zostały otwarte trzy placówki w Kijowie, w drugim kwartale bieżącego roku planujemy pierwsze otwarcia w Niemczech – mówi Martyna Królikowska, menedżer ds. ekspansji NMV Polska. – Będziemy również podpisywać kolejne umowy franczyzowe z partnerami w Polsce. Największym zainteresowaniem cieszą się duże miasta, takie jak Warszawa czy Kraków. Do końca 2012 roku planujemy otworzyć kolejnych 20 punktów.
Pod marką no+vello działa obecnie 75 salonów urody, w tym cztery placówki własne. Już wkrótce sieć powiększy się o kolejne punkty franczyzowe w Warszawie i Ostrołęce.
Franczyzobiorca musi dysponować lokalem usługowym o powierzchni maksymalnie 60 m2. Opłata franczyzowa wynosi 120 tys. zł netto. Dodatkowo partner pokrywa koszty przystosowania lokalu do standardów sieci. Zdaniem przedstawicieli no+vello wydatki na prace remontowe nie powinny przekroczyć kwoty 30 tys. zł. Całkowity koszt inwestycji wynosi średnio 150 tys. zł. Potencjalni partnerzy nie muszą wykładać od razu całej kwoty na inwestycję.
– Naszą franczyzę można leasingować, wówczas kwota inwestycji zmniejsza się do 60 tys zł, co jest znacznie wygodniejsze niż zamrażanie gotówki – mówi Martyna Królikowska.
Bieżąca opłata za przystąpienie do sieci wynosi 1,2 tys. zł/miesiąc, opłata marketingowa – 400 zł/miesiąc. W ramach pakietu franczyzowego biorca licencji otrzymuje m.in.: wyposażenie lokalu w sprzęt zabiegowy, umeblowanie recepcji oraz gabinetu zabiegowego, profesjonalne szkolenia oraz materiały dla personelu, startowy pakiet preparatów oraz wsparcie marketingowe.
0 Comments